sobota 12. října 2013

Allia se představuje



Ahoj!

Přátele mi říkají Allia a vítám Vás na svém novém blogu :-)





Jsem „bláznivá“ holčina co miluje kreativní tvorbu, vlky, kočky, knihy a přírodu. Od roku 2008 se zajímám o výrobu šperků z drátku, později
se k tomu přidal i šitý šperk a nově se zajímám o FIMO a křišťálovou pryskyřici. K mým nejoblíbenějším materiálům patří polodrahokamy, broušené korálky, TOHO, Miyuki a nerez drát. Stále se snažím se zlepšovat a pokouším se dovést své šperky k dokonalosti (snad se mi to i daří, ale to musí posoudit jiní  :-))


Ve své podstatě se o kreativní tvorbu zajímám od dětství, dle všeho jsem to zdědila po své šikovné mamince, která háčkovala, dělala vánoční výzdoby, kreslila a vyráběla dušičkové dekorace na hrob pro celou rodinu, při které jsem sama pomáhala. V minulosti jsem chodila do keramiky a výtvarného kroužku a nakonec jsem skončila u výroby šperků a pro osobní potřebu u výroby dušičkových dekorací, vánoční a velikonoční výzdobě :-)


Mimo to ráda peču a vařím, ale jen když je pro koho. Ve vaření ráda experimentuju a světe div se, bývá to i poživatelné :-D 


A co že na mém blogu najdete? Najdete zde:


-        -  Šperky – u některých i jejich příběh při výrobě

-       -   Mé experimenty

-       -   Toulky přírodou a zajímavé příhody

-       -   Také Vás seznámím se svou kočičkou a mamčiným kocourkem

-        -  A možná i něco jiného, necháme se všichni překvapit ;-)


Prozatím Vám přejí krásný a příjemný den a já mizím prohrabovat se korálky a snad i něco vyrobit.


Pac a pusu Allia

Žádné komentáře:

Okomentovat