čtvrtek 30. ledna 2014

"Spajkuju"

Jak jsem již minule psala, zamilovala jsem se do spikes. :-)
No a momentálně to na stole vypadá takto:



Pod klávesnici mám rozložené superduo a vpravo krabici s TOHOa Miyuki. Zatím jsem na začátku, ale druhé náušnice se již vykreslují a třetí se chystají. Je pravdou, že zvládám zatím jednu techniku, ale pokusím se vyvíjet dál a zvládnout další. Jen si říkám že toho TOHO mám nějak málo barev :-D Však to znáte, 20 barev je fanj, ale mít celé spektrum je lepší :-D I když si myslí, že bych se v tom už jen slastně prohrabovala a zapomněla tvořit, jelikož bych se jich nemohla nabažit. Takto mne to aspoň nutí kombinovat barvy, i když to tak zatím nevypadá :-P No uvidíme kam se pohnu ;-)

A samozřejmě že mi Lari pomáhá, když zrovna nevletí do rozložených korálku a nehryže navlečenou nit, tak mne aspoň psychicky podporuje, když spinká pod stolem na podložce pod nohy ;-)


A jelikož se malý tygr probudil, tak si jdeme hrát a snad ho utahám ;-) 

Pac a pusu Alllia a Lari



Žádné komentáře:

Okomentovat