úterý 28. ledna 2014

Ach ten čas

Taky si někdy něco naplánujete a ejhle chybí vám na to čas? Já to teď mám takhle s korálky.
Prvně jsem čekala než se moje kotě zklidní (marná snaha) a později až se přestěhují všechny moje krabice s korálky. Kotě je bohužel čím dál čipernější až si  začínám říkat jestli nám nechodí na kafe :-D , ale najde se i čas, kdy padne do své deky a usne jako byste ji do vody hodili.

Třeba jako nyní.


No a asi tak před 14 dny mi bratr konečně dovezl mé krabice, jelikož s přítelem nevlastníme auto a máme to 200 km daleko do mého rodného domu. Dva dny mi trvalo roztřídit většinu korálků a dalších věcí jako např. barvy na hedvábí, látku, knoflíky, kůži, ovčí rouno atd. Teď jen přemýšlím, kde to vše uskladním protože přece jen můj pracovní prostor je malý koutek v obýváku s minimem úložného prostoru.
A do toho všeho se moje mamka rozhodla uvolnit první patro v rodném domě a přestěhovat se do přízemí. Takže většinu času trávím u ní a na korálky nezbývá mnoho času a to nemluvím, že když přijedu domů tak musím vyprat, vyžehlit, uklidit, aby moji chlapi měli v čem vůbec chodit. Ale jakmile se mi naskytne nějaká volnější chvilka snažím se ji maximálně využít, proto se s vámi chci podělit o několik přívěsků, které se mi v této chvilce podařilo dokončit.

Foto sice zatím nic moc, ale postupem času se bude pracovat na lepší, až se zase vše uklidní ;-)


Jinak nyní mám rozdělané náušnice ze spikes a staly se mou závislostí :-D

Pac a pusu Allia a Lari


Žádné komentáře:

Okomentovat