pátek 21. srpna 2015

První FreeForm

Není nad to zkoušet nové věci a tak když se objevila možnost vyzkoušet si FreeForm, váhal jsem jen chvíli.
Přece jen šití není mou dominantou, pokud se jedná o větší projekty, ale řekla jsem si, že jsem pro každou špatnost, takže proč ne ;-) A tak se tedy stalo, že jsem se přihlásila do 6. řady FreeForm Challegen. Prvně jsem tedy začala s nákresem


A jak to tak bývá a říká se, šperk sám ví, jak bude ve výsledku vypadat. Takže, ne jednou jsem musela párat a přešívat, zatím výsledek vypadá takto:


a pokračuji dále, ještě to nekončí, ale musím uznat, že budu ráda, až toto bude za mnou :-D A určitě za FreeForm nezanevřu, technika se mi líbí, v podstatě je styl, kterému se meze nekladou, což se mi líbí a vznikají tím, nenapodobitelné originály a ty mám velmi ráda :-P. A nebojte na Larika jsem nezapomněla, ta krásně pomáhá natahovat nitě a kutálet korálky do stole i po zemi, pokud zrovna nespí na stole :-D



Zatím pac a pusu a já se jdu chopit jehly 



Žádné komentáře:

Okomentovat